Assalammu alaikum warrohmatullohi wabarrokatu..........................
salam kenal dan salam sayang..............
hallo,makasih ya dah kunjumg ke blog aku.mungkin masih banyak yang kurang lo dari blog ku ini maklum aku masih pemula..lok ada yang kurang lengkap dan ada yang salah.sebelumnya maaf za.......
Waalaikum salam warrohmatullohi wabarrokatu...............................

Sabtu, 03 September 2011

..dimana Hati Q esok Tuhan..

Pg esok akn datang..
S'mua serba luar biasa..
Q lht mereka dgn penuh gembira..
Mereka terlht tanpa beban..
Mereka bersama keluarga tersayang..
Dari nenek hingga cucu2nya...
Dari suami dan istrinya..
Dari keluarga kecil mereka..
Tampak berbinar wajah ceria Hari esok..

Aku..
Aku..
Aku..

Aku tak tahu..
Aku tak paham..
Aku hanya mampu memandang mereka..

Haruskah aku gembira..
Haruskah aku bersedih..
Ato haruskan aku tetap tegar dimata keluargaq..

Aku Tak mampu menunggu esok..
Kata'SABAR'SABAR'dan'SABAR' Itu yg slalu q Dengar..
Pelukan2 mereka msh terbyang betapa mereka menguatkan aku..
Tuhan..kenapa hrus ada esok buatq..
Tuhan..jangan Kau teteskan air mataku..
Tuhan..aku menyanyangi keluargaq jangan kau buat mrk sedih karenaq. .

31agts'2011 (1 syawal 1432H)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar